onsdag 19 januari 2011

VINNARE!

Spännande, spännande, hade någon gissat och hade någon gissat rätt? JOMENVISST!
Visst var det en NECESSÄR - och den enda som gissat rätt var GUNILLA W - GRATTIS!!
Jag brukar ju aldrig avslöja vad det är innan jag skickar ut mönstret, men eftersom jag var leksugen så blev det så ändå! Mönster nummer 1, 2011 heter "C'est necessaire"!
Gunilla, du kommer att kunna logga in och hämta mönstret på quiltsnacks hemsida, där du ju redan har lösenord. Men inte förrän jag lägger ut mönstret för medlemmarna i början av februari.

Necessärer är ju en favortisömnadsgrej jag fastnat riktigt för, ni såg ju bl.a. vad jag sydde tidigare idag. Men här nedan kommer en kavalkad av necessärbilder från tidigare.

P.S. Om någon undrar varför svaret dröjde så länge, så kommer jag att visa det imorgon, men nu är med midnatt och mina ögon säger att de vill stänga locken! D.S. 



 



              
 






1 kommentar:

Gunilla sa...

Kul, kul, kul!!!
Tack Agneta.

kram Gunilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...