söndag 9 januari 2011

Ryktet om zoomins död var tydligen överdrivet ...

... men jag tycker ändå det känns liiite väl osäkert med en sida som kan läggas ner med bara några månaders varsel. Jag har lagt ner mycket tid på zoomin och det var inte helt enkelt att få över/ner allt till min dator. Så därför har jag bestämt mig för att fortsätta med blogger. Det är kul, annorlunda (för mig) och det finns finesser som inte zoomin kan erbjuda. Zoomin har varit toppen, verkligen, men men ...

Mest hela dagen idag har jag kollat på lösningar för bloggen, och som ni ser så har jag fixat nya sidor, flera gagets som inte finns per automatik och jag har också lagt upp alla mina zoominbilder på picasaweb - tur att picasaweb har ett "häll i"-fönster, det var bara att kopiera alla bilder och dra in dem och sen låg de där så fint på picasa. Det som är kvar nu, om det någon gång kommer att ske, är att skriva under bilderna.

Hoppas ni alla haft en bra dag, vet och ser att många med mig jobbat med sina nya bloggar och de jag kikat på ser jättefina ut!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...