torsdag 24 mars 2011

Ännu en quiltshop jag inte sett förr!

Jag surfar runt, kollar ofta http://www.quiltshops.com/ efter "specials" och ibland gör man riktiga fynd! Den butik jag nu ska berätta om hittade jag just via quiltshops, och när jag kontaktade ägare, Joseph så fick jag svar praktiskt taget omgående!
Innan jag ger er adressen ska jag fresta er lite! Den här butiken är inte en av de med störst utbud, men priserna är fantastiska! Några exempel:

108" brett bakgrundstyg - motsvarar alltså nästan 275 cm brett tyg - i flera marmorerade färger för under $ 7 (alltså under 45 SEK).
Vill man istället ha 108" brett bakgrundstyg med mönster så kostar de $ 8 (nder 50 SEK) även om det inte finns så många att välja mellan.
Nästan alla andra tyger kostar under $ 4 (under 26 SEK), och det är många bra "basic" tyger.

Man kan beställa 9 yards "vanliga" eller 4 yards 108" i ett Global Priority Envelope, och de skickar till Sverige. Vad butiken heter?
Vad väntar du på? Klicka på bilden så kommer du dit!


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...