onsdag 5 oktober 2011

Rosa Bandet - fler muggmattor!

Tänk att ibland är det så himla kul att digga broderier att man inte kan sluta! Det i sin tur har gjort att jag fått ihop ÄNNU fler broderier till de som stödjer insamlingen på min sida - du ser rutan här till vänster!
Ett av de nya broderierna är detta:
Broderierna (de nya) har redan gått ut till alla som visat att de har hjärtat på rätta stället! Jag är stolt och glad över att mina besökare och mina sykompisar valt att stödja min kampanj "Räck ut en hand!". Det är faktiskt så att flera som inte har broderisymaskiner också skickat 100 kr, och dessutom flera anonyma som hittat insamlingssidan!

KOM IHÅG att maila mig så att jag vet vilket format du vill ha på dina broderier!!

Men nu kommer jag inte att digga fler kaffemattor - även om jag fått nya idéer under processen! Hoppas ni använder broderierna mycket, gör presenter, sy upp och sälj på marknader, glädj vänner med överraskningspresenter och framförallt - drick kaffe - för kaffe är ju det bästa som finns! 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...