måndag 3 oktober 2011

Räck ut din hand - bilder!

Så fantastiskt att så många velat vara med och stödja Rosa Bandet. Här är en bild på några av de broderier som ingår.
Jag har inte hunnit sy en söm runtom, men det har jag tänkt att det ska vara. Som ni ser är det högt och lågt, roliga och lättanvända broderier. Jag har diggat en annan modell också, men den måste jag sy ut först ...

Ni som vill vara med och få alla dessa broderier, det blir minst över 50 70 stycken, sätter in 100 kr på "mitt" konto hos cancerfonden, som du hittar här:
http://www.cancerfonden.se/sv/rosabandet/insamlingar/?collection=5769
Man kan dra det direkt från sin Internetbank, mycket smart, eller också via SMS!

KOM IHÅG att meddela mig vilket format du vill ha på broderierna!

Jag hoppas bli färdig med broderierna ikväll, men jag kommer inte att hinna sy ut alla, och sen gör jag om till de format ni vill ha.

Som jag brukar säga:

INGEN kan göra allt -men ALLA kan göra någonting!

Jag är så glad och tacksam för att ni ställer upp för mindre lyckligt lottade kvinnor!


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...