tisdag 10 maj 2011

Jag har fått en blog award - skoj!


I brist på annan dekorativ bild - ännu en gammal bonad som jag gillar skarpt!



Vera som har bloggen veriquilt har gett mig en award - vad skoj!

Awarden skall ges vidare för inspiration till fem bloggare som har mindre än 100 följare. Den som får en Award skall länka sin blogg till givarens och så skall följande fem frågor besvaras:


Varför började du blogga?
Eftersom jag älskar att skriva och att quilta, så var det givet.

Vilka bloggar följer du?
Svenska och utländska quiltbloggar, se min lista över bloggar lite längre ner till vänster.

Favoritfärg?
Om det inte gäller att sy så är jag helt klart en svart kvinna, när jag syr gillar jag jordnyanser, fast jag jobbar hårt på att "lära" mig uppskatta klara och knalliga färger.

Favoritfilm?
En ganska okänd film som är mycket stark och gripande och klart sevärd, "Slingblade" med Billy Bob Thornton (Angelina Jolies exmake som ni kanske vet) - den rekommenderar jag alla att se!

Vilket land skulle du vilja besöka och varför?
Det vore kul att resa till USA och besöka tusentals quiltbutiker!  =O)


De som får min award är:

Marianne's hantverk - Sireene
Elisabetb
Audi syr, strikker og mskinbroderer
Quiltepigen
och sist men inte minst
Gunilla - sytanten


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...