torsdag 3 februari 2011

Ny tygshop

Jag har shoppat igen ... jag som skulle använda de tyger jag redan hade hemma, verkar verkligen kämpa för att det ska bli status quo.
Nåväl, jag besökte den här shoppen:


De hade massor av godsaker, så jag beställde hem flera charm packs, de nyaste var också billiga,  $ 7.60 och i SEK blir det ju under 50-lappen! Jag har inte fått varorna än, men jag hoppas det blir till veckan!
De tyger jag köpte var:







och av Bella Solids beställde jag både en charm pack och en jelly roll.



Vad det ska bli av de här har jag ingen som helst aning om - men det brukar lösa sig, allteftersom, och så helt plötsligt har jag inget av en färg, och just nu var det neutrala färger som försvunnit från stashen!

Slår vad om att flera av er genast surfar dit, eller?  =O)


2 kommentarer:

Carin sa...

Kul att du också hittat dit Agneta.
Jag lyckades få henne att börja skicka "international" hösten 2009...hon har kanonpriser, även om inte sortimentet är så stort...
Kram Carin

Inger sa...

Hihi, ja jag gick in o kollade, o beställde tyg(från utlandet),som jag inte gjort på flera år.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...