tisdag 11 mars 2014

Applikationshus?

Jag fortsätter med mina hus och har ritat det här huset, som jag tycker skulle bli fint applicerat. Vad säger ni andra husintresserade? Innan jag börjar rita applikationsdelar för utskick, menar jag.


Huset är ritat på en liggande A4 vilket möjliggör detaljer utan att det blir för svårt att sy. Bakgrund, gardiner, staket, blommor och träd kan man ju lägga till lite som man vill, tycker jag. Vad man använder att applicera väljer man själv, jag funderar på om det inte skulle bli gulligt med en spets längs med kanterna, istället för en tillklippt applikationsdel.

Om ni som ska vara med på Quiltsnacks hus-BOM (fast det behöver ju inte ta en månad mellan blocken!) och tycker huset är OK meddelar ni mig så börjar jag genast spegelvända och rita applikationerna.

Agneta


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...